Prekių grąžinimas
Kokybiškas ir nenaudotas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. IMPERIJA klubo nariai internetinėje parduotuvėje pirktas prekes gali grąžinti per 30 dienų. Užpildykite GRĄŽINIMO FORMĄ, suvedant duomenis, kuriuos naudojote grąžinamos prekės pirkimo metu.
Grąžinamos prekės turi būti:
- Tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
- Tvarkingai supakuota, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją;
- Įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta. Nuo pakuotės pašalinkite originalų siuntimo lipduką su adresu arba priklijuokite naują taip, kad originalaus siuntimo lipduko nesimatytų.
SVARBU! Kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai. Jei grąžinamą prekę gausime sudaužytą ar sugadintą, pinigai už ją nebus grąžinami, todėl ypač saugiai supakuokite dūžtančias prekes (stiklas, keramika ir pan.).
Pinigų grąžinimas.
Gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, pinigus (už prekę ir jos pristatymo išlaidas, jei tokios buvo) pervesime į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo.
Pirkėjui grąžinus tik dalį užsakytų prekių, kai pristatymo mokestis užsakymui taikomas vienodas (nepriklausomai nuo kiekio ar svorio), prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Pirkėjams, kurie atlieka užsakymus iki 12 €, ir pasinaudoja užsakymo grąžinimo teise, administravimo mokestis 1,49 € nebus grąžinamas.
Grąžinkite mūsų parduotuvėse
Po grąžinimo formos užpildymo, Jūsų nurodytu el. paštu atsiųsime Prekių grąžinimo Nr., kurį reikės pateikti parduotuvės darbuotojui prekės grąžinimo metu.
Už prekes, grąžinamas į mūsų parduotuves, gryni pinigai nėra išduodami.
Nemokamas
Grąžinimas kurjeriu
Galutinė grąžinimo kaina apskaičiuojama pagal siuntos svorį:
iki | 5 kg | 2,95 € |
iki | 10 kg | 3,95 € |
iki | 15 kg | 4,95 € |
iki | 20 kg | 5,95 € |
iki | 35 kg | 9,95 € |
Po grąžinimo formos užpildymo, Jūsų nurodytu el paštu atsiųsime siuntos lipduką, kurį reikės atsispausdinti ir užklijuoti ant išorinės siuntos pakuotės. Jei neturite galimybės atsispausdinti siuntos lipduko, pildant prekių grąžinimo formą, pasirinkite lipduko pristatymo paslaugą kurjeriu (paslaugos kaina 1 €. Ji bus išskaičiuota iš grąžinamos pinigų sumos).
Didžiagabaritės (didelių matmenų ar didelio svorio) prekės grąžinimo mokestis apskaičiuojamas pagal svorį, atsižvelgiant į grąžinimo dieną galiojančius įkainius:
iki | 10 kg | 5,99 € |
iki | 20 kg | 7,99 € |
iki | 31,5 kg | 10,00 € |
iki | 50 kg | 13,49 € |
iki | 75 kg | 15,99 € |
iki | 100 kg | 20,99 € |
iki | 200 kg | 27,99 € |
Po prekių grąžinimo patvirtinimo el. laišku, sekančią darbo dieną kurjeris atvyks paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu.
Prieš atvykdamas paimti siuntos, kurjeris informuos Jus telefonu.
Grąžinimas į Omniva paštomatą
Patvirtinimas dėl prekių grąžinimo naudojantis “Omniva” paštomatu, Jums bus išsiųstas el. laišku.
SMS pranešimu ir el. paštu gausite siuntos grąžinimo kodą, skirtą “Omniva” paštomato durelių atidarymui.
Jeigu atliekant grąžinimą paštomatas neatspausdino adreso kortelės, ne bėda – dėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o siuntos paimti atvykęs “Omniva” darbuotojas, užklijuos Jūsų siuntai skirtą lipduką.
Brokuota prekė
Brokuotą prekę nemokamai galite grąžinti mūsų parduotuvėse, kurjeriu arba Omniva paštomatu.
Užpildykite prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės brokas”. Pastabose aprašykite broko požymius.
Jei brokas yra vizualiai matomas, pridėkite keletą kokybiškų nuotraukų kuriose aiškiai matytųsi prekės defektai.
Kai gausime brokuotą prekę, galutinį atsakymą dėl prekės keitimo ar pinigų grąžinimo pateiksime el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.